Fritidresor och Martin Lidberg utökar samarbetet: breddar träningsutbudet med Livsstilsresa

Nyhet -

I höst arrangerar Fritidsresor tillsammans med Martin Lidberg, f.d. världsmästare i brottning och vinnare av Let’s Dance, Livsstilsresan med flertalet träningsprofiler.

Trenden att vara aktiv på semestern blir bara starkare och starkare. På Fritidsresors koncepthotell Blue Star finns i sommar ett nytt träningsprogram framtaget av Martin Lidberg och i höst arrangerar Sveriges största researrangör och träningsprofilen Livsstilsresan på Mallorca. Under veckan kommer deltagarna erbjudas föreläsningar samt träning i valfri omfattning.

Med på resan som instruktörer är utöver Martin Lidberg Simon Sköld, Karna Wiberg, Magnus Nylander, Maria Bild och Stina Bergsten.

– Martin och övriga instruktörer är några av Sveriges absolut bästa träningsinspiratörer och jag är övertygad om att resedeltagarna kommer att ryckas med av deras entusiasm och energi, säger Mathias Bergendahl, informationschef på Fritidsresor.

Instruktörer

• Martin Lidberg: Tidigare världsmästare i brottning, vinnare av Let’s Dance och arbetar idag som hälsocoach. Han är certifierad fystränare och mental coach, samt en mycket eftertraktad inspiratör.
  • Simon Sköld: Arbetar med träning och friskvård. Han är utbildad personlig tränare och har valt att inrikta sig på fysträning och kampsport.
  • Karna Wiberg: Leg. Kiropraktor och personlig tränare. Hon jobbar huvudsakligen med motionärer, och idrottare med olika med olika problematiker i rörelseapparaten.
  • Magnus Nylander: Medicine doktor och tandläkare, hjälper idrottare och andra till bättre hälsa och prestationsförmåga.
  • Maria Bild: Arbetar som dansare, danslärare, gruppträningsinstruktör, löpcoach och personlig tränare.
  • Stina Bergsten: 20 års erfarenhet som personlig tränare och instruktör. Stina arbetar alltid med en helhet inom kost och träning.

Fakta

Avresa 17 oktober med boende på Robinson Club Cala Serena, Mallorca. Pris från 15 200:-.

Om resan: http://bit.ly/1LyrPaG

Om Robinson Club Cala Serena: http://bit.ly/1Gyho0n

Bilder och video:

Bilder på instruktörer tillgängliga på begäran.

För mer information:

Mathias Bergendahl, Fritidsresors informationschef: 08-720 74 96.