Ny webbfilm: Malin Ewerlöf och Erica Johansson träningssemestrar på Club La Santa

I en helt ny film sportar f.d. elitidrottarna Malin Ewerlöf och Erica Johansson på Club La Santa, Fritidsresors träningsanläggning. Inspelningen gjordes på Lanzarote i mitten av november.

– Malin och Erica var våra drömkandidater för att visa upp den sportbuffé som erbjuds på Club La Santa, säger Mathias Bergendahl, projektledare.

– De är bästa vänner, de älskar att träna och taggas av att tävla mot varandra. Med sin idrottsbakgrund är de perfekta testpiloter av en ny typ av semester på Club La Santa, säger Mathias Bergendahl.

Malin Ewerlöf besökte Club La Santa som aktiv idrottare för 20 år sedan:

– Här finns allt riggat för att bara gå ut och sporta hela dagen. Förhoppningsvis kan vi förmedla att Club La Santa erbjuder något för alla oavsett träningsnivå.

– På Club La Santa finns alla möjligheteter att träna sig i en sport eller testa nya sporter och aktiviteter, säger Erica Johansson.

Om Club La Santa, Lanzarote

På Club La Santa tränar elitidrottare, elitmotionärer och barnfamiljer sida vid sida.

Över 30 sporter och aktiviteter erbjuds och allt, även utrustning och instruktioner, ingår i priset. Ett team med över 40 instruktörer håller i träning och kurser och gästerna kan träna på egen hand eller i grupp, gå på föreläsningar och delta i utbildningsprogram.

Pressbilder:

Video:

I Sverige har bolagen inom Fritidsresegruppen med varumärkena FritidsresorTEMANazar och WonderCruises den idag största ställda resegarantin hos Kammarkollegiet, vilket gör gruppen till den största största aktören på den svenska resemarknaden med en marknadsandel på drygt 30 procent. Fritidsresor etablerades 1962 och erbjuder charterresor, flyg och kryssningar. Några av de populäraste resmålen är KanarieöarnaThailand och Turkiet. Fritidsresegruppen består av Fritidsresor och systerbolagen Star Tour i Danmark och Norge, Finnmatkat i Finland och flygbolaget TUIfly Nordic. Fritidsresegruppen ingår i världens största resekoncern, TUI Travel Plc med 30 miljoner kunder per år, drygt 50 000 anställda och resor från 31 länder.