STÖRST I NORDEN PÅ SMARTPHONES

I samband med lanseringen av iPhone 5 har Tura Scandinavias sortiment av tillbehör till smartphone utökats till närmare 900 enskilda produkter. Detta för att svara upp mot efterfrågan samt för att vara konkurrenskraftig på en marknad med stor potential. Sortimentet omfattar produkter från tjugoåtta välrenommerade varumärken och här finner man allt från skyddande skal, väskor, kablar och hörlurar till rengöringsprodukter med mera.

”Sedan förra uppdateringen av presentationen i juni i år, har sortimentet utökats med nästan 400 produkter. Då angav vi att vi högst troligt hade Nordens största produktportfölj. Frågan är om vi idag ska omformulera oss till att drista att vi har Nordens största sortiment”, säger Peter Eriksson, Marknadsansvarig på Tura Scandinavia AB.

Sortimentet omfattar allt du behöver i tillbehörsväg och finns nu samlat i en lättmanövrerad och översiktlig presentation med länkar in till hemsidan på varje produkt.

Facebook: Tura Scandinavia

För mer information, frågor eller order – kontakta Sales Support
Telefon: 0300-56 89 20 ▪ E-post: innesalj@turascandinavia.com

• prylar
  • hemelektronik
  • gadgets
  • musik
  • tillbehör
  • smartphone
  • tura.s

Tura Scandinavia AB är ledande nordisk distributör av tillbehör inom ljud & bild, data, foto & video, gaming, hem & fritid, mobil och gps. Vår filosofi är brett sortiment, starka varumärken och snabba leveranser. Företaget grundades i Göteborg 1976 och bedriver idag verksamhet i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka och logistikcentret i Nässjö, Sverige. Totalt arbetar 135 personer på Tura Scandinavia AB som omsätter strax under en miljard svenska kronor. Vår vision är att vara den bästa och mest inspirerande partnern för våra återförsäljare.

Reza Taghvai

Purchaser, Brand Manager Mionix, TDK, Skullcandy, Sanus, Zipbuds, Hama Audio/Video/Music/Cable/Wallbrackets/Thomson/Avinity 0733 51 52 83

Lucas Seglert

Brand Manager - Inköpare Mobiltelefoni, tablets, trådlöst, hörlurar och antenn. +46 733 51 52 99