Bank24 lanserar fler jämförelser

Nu lanserar Bank24.nu fem nya jämförelser inom privatekonomi. Från att tidigare endast jämfört lån jämförs nu också: Försäkringar, snabblån, kreditkort, billån samt sparränta. Bank24 kommer successivt att utöka dessa nya jämförelser för att besökaren ska kunna få en rättvis jämförelse med alla företag.

"VD Jonas Larsson säger:

Vi är på god väg att etablera oss som den mest kompletta och korrekta privatekonomiska jämförelsen på nätet där samtliga Sveriges låneföretag ingår. Istället för att ange ett ränteintervall som de flesta liknande sajter gör har bank24 sammanställt den exakta räntan hos alla låneföretag vad man som kund får betala i genomsnitt.  Nu tar vi nästa steg genom att lansera fem nya jämförelser för att man som konsument skall få en så rättvis pris bild som möjligt. "

Bank24.nu har på kort tid blivit väldigt populär och sajten har vuxit snabbt och har nu över 7000 besökare i veckan.

Lånjämförelsen har blivit väldigt populär då den jämför samtliga kreditgivare i Sverige vilket Bank24 är unika med. De flesta andra liknande sajter jämför endast utvalda aktörer men för att jämförelsen skall bli rättvis är samtliga lånegivare med.

www.bank24.nu

Presskontakt:

VD Jonas Larsson

info@turneround.se

• sparräntor
  • lånejämförelse

TurnEround Consulting

Utvecklar och driver webbsajter där fokus ligger på att skapa mervärde hos besökaren.

Jonas Larsson