Glada Tyrénare firar den fina 5:e platsen.

Tyréns är en av Sveriges bästa arbetsplatser

Tyréns utnämndes igår kväll till Sveriges 5:e bästa arbetsplats när 2018 års vinnare korades av Great Place to Work® på Cirkus i Stockholm. För tredje året i rad är Tyréns på topp tio listan bland stora företag.

För tredje året i rad deltog Tyréns i rankingen av Sveriges bästa arbetsplatser, som Great Place to Work® genomför och för tredje året i rad är Tyréns på topp tio listan bland stora företag. Vi befäster vår position som en av Sveriges bästa arbetsplatser och är mycket stolta över vår placering. Tyréns regionchef Cecilia Granath var nominerad som en av tre i kategorin ”årets inspirerande ledarskap”.

– Våra medarbetare och chefer bidrar på ett fantastiskt sätt till att det här är en framgångsrik arbetsplats. Vi är extra stolta över att vi lyckas behålla och lyfta kulturen samtidigt som vi fortsätter växa säger en stolt Johan Dozzi, vd på Tyréns.

Drygt 200 företag deltog i årets ranking och Tyréns placerade sig på plats 5 i kategorin stora organisationer i tuff konkurrens. På listan över stora organisationer rankas arbetsplatser med 250 eller fler medarbetare.

Läs mer om utmärkelsen här >>

För mer information vänligen kontakta:

Johan Dozzi, vd
Tyréns AB