Tyréns en av Sveriges bästa arbetsplatser

Tyréns en av Sveriges bästa arbetsplatser

Tyréns utnämndes till Sveriges 9:e bästa arbetsplats när 2022 års vinnare korades av Great Place to Work. För sjunde året i rad är Tyréns på topplistan bland stora företag och befäster positionen som en av Sveriges bästa arbetsplatser.

Samhällsbyggnadsföretaget Tyréns tar för sjunde året i rad plats på listan över Sveriges bästa arbetsplatser. Tyréns rankas som nummer 9 bland stora organisationer med över 500 anställda och håller sig därmed också kvar bland de tio bästa. Bakom utmärkelsen står Great Place to Work, som årligen genomför världens största medarbetarundersökning.

– På Tyréns är medarbetarna och företagskulturen oerhört viktiga. Vårt företag präglas av våra värderingar, där förtroende, nyfikenhet, respekt och att verka tillsammans är viktiga delar, och jag är stolt och glad över att vi återigen placerar oss så högt på listan över Sveriges bästa arbetsplatser. Jag ser det som ett fint kvitto på hur vi tillsammans har lyckats bibehålla och till och med öka vårt höga förtroende och engagemang, säger Cecilia Granath, vd för Tyréns Sverige.

Resultatet bygger på en analys av de konfidentiella svaren i medarbetarundersökningen, samt en bedömning av organisationens kultur och processer för att attrahera och behålla högkompetenta medarbetare.

Se hela rankinglistan för 2022 hos Great Place to Work.