Sveriges Bästa Arbetsplatser utsågs den 23 mars 2023 under en stor gala på Berns i Stockholm.

Tyréns klättrar på listan över Sveriges bästa arbetsplatser

Tyréns är Sveriges 8:e bästa arbetsplats, då 2023 års vinnare koras av Great Place to Work. Det blir åttonde året i rad som företaget kommer med på topplistan för stora organisationer.

Tyréns hamnar på 8:e plats när Sveriges bästa arbetsplats utses, och bibehåller därmed en topplisteplacering för åttonde året i följd. Det är Great Place to Work, som årligen genomför världens största medarbetarundersökning, som ligger bakom utmärkelsen. Resultatet bygger på en analys av de anställdas svar i den årliga medarbetarundersökningen, samt en bedömning av organisationens kultur och processer för att attrahera och behålla medarbetare med hög kompetens.

– På Tyréns ses varje medarbetare som en kraft och en tillgång, och vi har en stark och positiv kultur präglad av stort engagemang för kundernas bästa. I det ständiga arbetet med att bygga kulturen deltar alla, och ses som viktiga. Jag är stolt över att vi återigen rankats som en av landets bästa arbetsplatser och ser det som ett tecken på att vårt sätt att jobba med företagskulturen för att skapa värde för kunderna fortsätter att ge utdelning, även i en tuff konjunktur, säger Cecilia Granath, vd för Tyréns Sverige.

Se hela rankinglistan hos Great Place to Work.

Tyréns är ett av Sveriges ledande konsultföretag inom samhällsbyggnad. I samspel med kunder och partners skapar vi hållbara lösningar inom stadsutveckling och infrastruktur. Vi har 3 000 medarbetare och verksamhet i Sverige, England, Estland, Litauen, Polen och Bulgarien. 2023 rankades Tyréns som Sveriges 8:e bästa arbetsplats av Great Place to Work®.