Unbakery bakverk på NK i Stockholm och Göteborg

Unbakery bakverk på NK i Stockholm och Göteborg

Vi är glada att NKs caféer i både Stockholms och Göteborgs butiker har återigen valt att erbjuda Unbakery bakverk till sina kunder.

I Stockholm är det caféet och restaurangen Franska Caféet som erbjuder olika bakverk och smaker och i Göteborg är det Juicekällan som erbjuder de populära Cake Cubes i olika smaker.

Unbakery producerar raw veganska bakverk med de bästa ekologiska råvarorna. Vi ligger på en hög standard som gör att NK är en nyckelkund för oss.

• Hälsa, dieter, etc

• malinhernström
  • unbakery
  • rawpastry
  • rawfoodstockholm
  • rawcake
  • rawfood
  • pastry design
  • gottcake

Dina gäster förtjänar att njuta varje dag.

Och de förtjänar att må bra – idag, imorgon och resten livet.

Det är precis vad Gott by Malin handlar om – att du ska kunna erbjuda fika befriat från dåligt samvete. Lika gott som det godaste av godaste fika, men bättre: fritt från raffinerat socker, tillsatser, konserveringsmedel, gluten, laktos och annat som inte har i mat att göra, men fyllt av ekologiska råvaror varsamt tillagade.

Gott by Malin levererar goda och hållbara bakelser till kunder som Birka Cruises, Scandic, Clarion, Urban Deli, Paradiset Matmarknad, Blueberry Lifestyle, Stockholm Universitet och många fler!