Unbakery samarbetar med Aktiv Skola mot mobbning

Unbakery samarbetar med Aktiv Skola mot mobbning

Unbakery tillsammans med organisationen Aktiv Skola samarbetar mot mobbning.

Vi på Unbakery jobbar ständigt till att ta beslut som är mer hållbara för våra barn och för jorden vi lämnar till våra barn. Därför är det självklart att vi tar hand om våra barn så de kan fortsätta att ta hand om jorden och varandra.

Aktiv Skola vilar på en värdegrund som baseras på den holistiska definitionen av begreppet hälsa. Det innebär att allt vi gör utgår från denna värdegrund och är en strävan efter att uppnå en högre grad av hälsa. Vi anser att skolan är den arena i samhället där vi har störst möjlighet att förkroppsliga och förverkliga hälsa för våra barn och ungdomar.

För att veta mer om arbetet och hur du kan stödja det besök https://www.aktivskola.org/om-oss/vardegrund/