Unibet Group plc Delårsrapport januari – mars 2006

• Spelöverskottet för första kvartalet 2006 uppgick till 17,4 (6,9) miljoner GBP. • Resultatet före skatt för första kvartalet 2006 mer än fördubblades och uppgick till 8,0 (3,6) miljoner GBP • Resultatet efter skatt för första kvartalet 2006 uppgick till 5,6 (2,5) miljoner GBP. • Resultat per aktie första kvartalet 2006 uppgick till 0,199 (0,100) GBP. • Antalet aktiva kunder vid kvartalets slut uppgick till 190 610 (89 752). • Spelöverskottet från övriga spelprodukter nådde nytt rekord med 11,6 (4,4) miljoner GBP. • Första kvartalet med ett helt integrerat MrBookmaker med en gemensam teknisk plattform och varumärke. • Stabilt kassaflöde från den löpande verksamheten med 8,0 (3,9) mijoner GBP under det första kvartalet. • G4-certifiering för ansvarsfullt spelande. ”Fully integrated – Fully motivated” "Unibet-koncernen är nu helt integrerad med gemensamt varumärke på alla våra marknader. Vi har ett starkt fotfäste i Norden, BeNeLux och Sydeuropa.Vi har även lanserat sajten på ytterligare åtta språk och kommer att introducera flera nya spelformer framöver. ” ”Vi har erhållit licens från G4 som visar på att vi arbetar systematiskt med ansvarsfullt spelande”. ”Nu är vi fokuserade på fortsatt tillväxt. Vi har över 1 miljon registrerade kunder och i mars hade vi nytt rekord i antal spel med 4 miljoner sportspel. Vi är rejält taggade inför sommarens stora evenemang, Fotbolls-VM”, säger Petter Nylander, CEO Unibet. I dag, onsdagen den 10 maj 2006 klockan 09.00 CET håller Unibets VD Petter Nylander en presentation hos FinancialHearings på Operaterrassen i Stockholm. Presentationen hålles på engelska. Deltagare uppmanas anmäla sig på www.financialhearings.com För ytterligare information kontakta: Petter Nylander, verkställande direktör +44 870 145 2402/+44 7799 873 152 Sue Ball, finanschef +44 870 145 2424/+44 788 418 1390 Inga Lundberg, Investor Relations +44 870 145 2423/+44 788 799 6116 Om Unibet Unibet grundades 1997 och är ett spelbolag med huvudkontor i London. Unibet är noterat på Stockholmsbörsens O-lista sedan juni 2004. Unibet är en av de största privata speloperatörerna på den europeiska marknaden och erbjuder spel på 20 olika språk via www.unibet.com. Unibet har över 1 002 000 kunder i mer än 100 länder. Unibet är medlem av EBA, European Betting Association och certfierat enligt G4, Global Gaming Guidance Group. Mer information om Unibet Group plc finns på www.unibetgroupplc.com

Unibet grundades 1997 och är en del av Kindred Group, en speloperatör noterad på Nasdaq Stockholm. Kindred Group äger och driver 9 varumärken, däribland Unibet, och är ett av de största privata spelbolagen på den europeiska marknaden. Kindred Group har över 30 miljoner kunder. Kindred Group är medgrundare och medlem av EGBA, European Gaming and Betting Association, samt medgrundare och medlem av IBIA (International Betting Integrity Association). Kindred Group är granskad och certifierad av eCOGRA vad gäller ansvarsfullt och rättvist spelande. Mer information om Kindred Group plc finns på www.kindredgroup.com och twitter.com/KindredGroup.

Presskontakt Spelexpert 070-875 41 31

Presskontakt Sponsorchef - Unibet Sverige Svensk Elitfotboll, Hockeyallsvenskan, Henrik Lundqvist, Glenn Hysén 0708753942

Unibet grundades 1997 och är en del av Kindred Group, en speloperatör noterat på Nasdaq Stockholm. Kindred Group äger och driver 9 varumärken, däribland Unibet, och är ett av de största privata spelbolagen på den europeiska marknaden. Kindred Group har över 30 miljoner kunder. Kindred Group är medlem av EGBA, European Gaming and Betting Association, RGA, Remote Gambling Association i Storbritannien och granskad och certifierat av eCOGRA vad gäller ansvarsfullt och rättvist spelande. Mer information om Kindred Group plc finns på www.kindredgroup.com och twitter.com/KindredGroup