Ny webbplats

Nu har vi sjösatt vår nya, helt omarbetade hemsida. Vi är väl medvetna om att Unifauns hemsida är ett viktigt verktyg för många kunder, partners och återförsäljare och har därför lyssnat till önskemål om förbättringar.

Vi har förenklat för besökarna när det gäller att snabbt hitta relevant information. Under menyfliken som kallas vägvisare kan du bland annat snabbt hitta information om vilka transportörer som Unifauns system stödjer. Där kan även du som är representant för en transportör få information om vad vi på Unifaun kan göra för dig.

På samma sätt är partners och återförsäljarinformationen uppbyggd. Är du kund till en av våra återförsäljare och vill skaffa ett TA-system från Unifaun, kan du snabbt hitta information om vilka produkter som fungerar ihop med ditt system. Är du återförsäljare eller partner så får du den information du behöver för att kunna hjälpa dina kunder med Unifauns TA-system.

Jobbar du på ett företag som dagligen skickar brev eller paketförsändelser finns det även en vägvisare till vilken av Unifauns produkter som kan uppfylla ditt företags krav och behov på bästa sätt.

Vi på Unifaun jobbar också aktivt med att låta våra kunder dela med sig av sina erfarenheter av den dagliga användningen av våra produkter. Vi skriver därför regelbundet referensartiklar där vi låter våra kunder berätta hur de jobbar med våra TA-system. Referensartiklarna finns under menyn Om Unifaun.

På den nya webbplatsen kommer vi att regelbundet uppdatera nyhetsflödet med produktnyheter, nya kunder, kommande events m.m. så att ni som är intresserade hela tiden kan hålla er uppdaterade om vad som händer på Unifaun AB.

Välkommen att utforska!  www.unifaun.se

• pacsoft online