Stolta sponsorer till FBC Kalmarsund

Stolta sponsorer till FBC Kalmarsund

På lördag den 17 mars inleder FBC Kalmarsunds herrlag sin resa mot innebandyns finrum. Efter en stark säsong, med bäst målskillnad av alla lag i serien, lyckades man knipa en andraplats i södra Allsvenskan.

De ska nu spela en serie i bäst av tre matcher mot tabelltrean Karlstad, där vinnaren sedan ställs mot Salem eller Strängnäs från den norra Allsvenskan.

Som om inte herrarnas positiva kval vore nog så kvalar även FBC Kalmarsunds damlag också upp till SSL! Damerna kommer i playoff 1 spela en serie i bäst av tre matcher mot IBK Lockerud/Mariestad. Vinnaren ställs mot ett annat segrande lag från playoff 1 och dessa lag spelar sedan ett playoff 2.

Vi på Unik är i egenskap av sponsor jätteglada för Kalmarsunds sportsliga framgångar denna säsong, men även för att FBC Kalmarsund delar Uniks värderingar när det kommer till individuell utveckling och laganda. Vi håller tummarna för både herrarna och damerna i respektive kval och ser fram emot ett fortsatt samarbete med FBC Kalmarsund.

• Övriga sporter

Uniks kunder kan sitt jobb. Men livet som verksamhetsledare kräver ofta att du är tusenkonstnär. Kontroll över ekonomi, marknad, organisation och ledarskap är bara några av de uppgifter du förväntas klara. Lägg därtill arbetet med att i rekrytering & urval hitta rätt framtida medarbetare. Vi på UNIK står redo att stötta och avlasta våra kunder för ökad kvalitet och effektivitet i kundens egen verksamhet. Vår hjälp får våra kunders kunskaper att blomstra där de gör störst nytta och genom oss kan de bäst lämpade till varje uppdrag hitta sin nästa utmaning.