Unilabs Mammografi Grindstugan flyttar till Kungsgatan i Göteborg

Unilabs Mammografi Grindstugan flyttar till Kungsgatan i Göteborg

Den 27 juni kommer Unilabs Mammografi Grindstugan att flytta till verksamheten på Kungsgatan 32 i Göteborg. Vi samlar därmed klinisk mammografi, ultraljud och hälsokontroller med mammografi på samma ställe. Remittenter kan fortfarande remittera till klinisk mammografi och ultraljud.

Under sommaren har vi en reducerad verksamhet. Från vecka 27 till vecka 32 har vi öppet onsdagar och torsdagar för att ta emot patienter med remiss samt försäkringspatienter. Från vecka 33 är verksamheten öppen för kliniska patienter och försäkringspatienter 2-3 dagar i veckan.

Du når oss från den 27 juni 2012 här:
Unilabs Mammografi
Telefontid: 08:00 – 14:00. Övrig tid svarar vi i mån av tid.
mammografi.goteborg@unilabs.com

Välkommen till Unilabs mammografi Göteborg!