Natalie Tideström Heidmark, vd United Screens

Nyhet -

Natalie Tideström Heidmark, vd på United Screens, utsedd till en av Framtidens kvinnliga ledare

Ledarna, Sveriges cheforganisation, utser för fjortonde året i rad Framtidens Kvinnliga Ledare. För andra året i rad är Natalie Tideström Heidmark, vd på United Screens, med på ”heta listan” av Framtidens Kvinnliga Ledare.

-Jag är fantastiskt glad över att ta ut utmärkelsen som en av Framtidens kvinnliga ledare 2020, tillsammans med 74 andra framstående kvinnor, säger Natalie Tideström Heidmark, vd på United Screens, och fortsätter:

-Jag tror att bra ledarskap är nytänkande, inkluderande och motiverande, vilket jag hoppas kunna inspirera andra omkring mig.

Natalie har varit vd på United Screens sedan april 2019. United Screens är Nordens största influencer-nätverk. Natalie leder ett team om 50 personer som arbetar med många av Sveriges största influencers, youtubers, kunder, mediebyråer och annonsörer. Innan Natalie tillträdde som vd våren 2019 arbetade hon som Säljdirektör för United Screens prisbelönta säljteam som arbetar dagligdags med att ta fram kreativa och genomslagskraftiga influencer marketing-kampanjer med youtubers och influencers. Natalie har arbetat på United Screens nästan sen starten 2014, innan det har hon gedigen erfarenhet från andra mediebolag, bland annat Sydsvenskan och Visual Art. Natalies expertkunskaper ligger inom att hitta effektiva lösningar för varumärken och kunder att nå ut till en relevant målgrupp.

Se hela listan här: