United Screens VD Natalie Tideström Heidmark en av Framtidens Kvinnliga Ledare - för tredje året i rad

Nyhet -

När Ledarna, Sveriges chefsorganisation, för femtonde året i rad utser Framtidens Kvinnliga Ledare hamnar Natalie Tideström Heidmark, VD på United Screens på en tionde placering – bland 74 andra framstående kvinnor. Även 2018 och 2019 var Natalie en av de nominerade, båda åren på “heta listan”, vilket gör att hon för tredje året placerar sig på listan över Framtidens Kvinnliga Ledare.

– Jag är så stolt över att vara en av Framtidens Kvinnliga Ledare även detta år. Det är en sann inspiration att få hamna på samma lista som de 74 andra framstående kvinnorna, som alla är ledstjärnor inom just ledarskap. För mig handlar ledarskap om att vara nytänkande, inkluderade och motiverande, men också att kunna utmana varandra, säger Natalie Tideström Heidmark, vd på United Screens.

Natalie har varit vd på United Screens sedan april 2019. United Screens är Nordens största online video- och influencernätverk. Natalie leder ett team om 45 personer som arbetar med många av Sveriges största influencers, youtubers, kunder, mediebyråer och annonsörer. Innan Natalie tillträdde som vd våren 2019 arbetade hon som Säljdirektör för United Screens prisbelönta säljteam som arbetar dagligdags med att ta fram kreativa och genomslagskraftiga influencer marketing-kampanjer med youtubers och influencers. Natalie har arbetat på United Screens sedan 2014.

Se hela listan här: