Carolina Gynning ansluter till influencernätverket United Screens. Fotograf: Magnus Ragnvid

Carolina Gynning till influencernätverket United Screens

Carolina Gynning är en av Sveriges mest färgstarka profiler. Med sin glada personlighet och enorma driv, attraherar hon dagligen hundratusentals följare i sina sociala kanaler och podd. Sedan en tid tillbaka delar hon med sig av sitt liv även på YouTube. Nu inleder Carolina ett samarbete med United Screens, där hennes kanal kommer att ingå i United Screens premiumnätverk.

Carolina har sedan tidigare en bred följarskara på sina sociala medier och i podden Gynning & Berg, i vilka hon bjuder på inblickar i sitt händelserika liv; alltifrån vardag, träning, kärlek och familj, till sitt kreativa konstnärskap och utställningar. För knappt ett år sedan bestämde sig Carolina för att starta en YouTube-kanal, där tittarna får följa med på hennes fartfyllda resa genom livet.

– Det känns superkul att vara igång med YouTube. Min plan är helt klart att bli stor på plattformen men förstås också att skapa roligt och relevant innehåll till tittarna. Jag ser även fram emot att jobba med United Screens och tillsammans med dem skapa långvariga samarbeten på min kanal, säger Carolina.

– Vi är väldigt glada över att ha Carolina i vårt premiumnätverk och ser fram emot att tillsammans utveckla hennes YouTube-närvaro. Kanalen har ett innehåll som passar en bred publik och med stor potential för våra kunder att synas i den miljön. Det ska bli spännande att få vara del av hennes YouTube-resa framöver, säger Ella Grundel, Partner Manager på United Screens.

Följ Carolina på YouTube och Instagram:

United Screens grundades 2013 och är Nordens största medieföretag inom online video, som i sin tur är en del av Europas största mediebolag RTL Group. Sedan starten har United Screens kopplat samman Nordens största influencers och kreatörer med världsledande kunder genom annonsering på Youtube och influencer marketing, på alla sociala medie-plattformar. Via United Screens eget produktionsteam hjälper vi även annonsörer och varumärken att producera innovativa produktioner inom online video.