Medina till United Stage Artist

Medina till United Stage Artist

"Miss Decibel" blev årets stora sommarplåga 2013 och sålde trippel platina. Nu är snart succéduon Medina tillbaka med ny musik. United Stage Artist presenterar stolt Medina!

2012 kom Medinas stora genombrott med singeln "Där palmerna bor" som sålde dubbel platina och gick varm i radion. I somras toppades de framgångarna med den ännu starkare singeln "Miss Decibel" som sålt trippel platina och blev utvald till 2013 års sommarplåga. Den var också nominerad till Årets låt i Grammis 2014.

I vår kommer ny musik med Medina och den flitigt turnerande duon ger sig åter ut på vägarna. Den här gången med stort liveband. United Stage Artist presenterar stolt nästa steg i Medinas karriär!

För mer information:

United Stage Artist