Nu har vi väl trevligt? En föreställning om lycka med Anders och Måns
Hösten 2017 följer Anders och Måns upp 2014 års hyllade turné Primater med Topplån med föreställningen Nu har vi väl trevligt? Föreställningen har premiär på Lunds Stadsteater den 19 oktober och turnerar sedan under hösten i hela landet. Biljetter släpps idag.