Ariana Grande. Credit: Universal Music

ARIANA GRANDE SLÄPPER ”YES, AND?” TILLSAMMANS MED SVENSKAR

Idag den 12 januari släpper amerikanska superstjärnan Ariana Grande singeln ”yes, and?”. Låten har hon skrivit tillsammans med inga mindre än Max Martin och Ilya Salmanzadeh.

Lyssna på ”yes, and?”

Förutom samarbeten med Doja Cat, Kid Cudi och Kelly Clarkson är detta Arianas första släpp sedan albumet ”Positions” från 2020. De två senaste åren har hon fokuserat på filmmusikalen ”Wicked”. Under 2023 har Ariana Grande teasat musikvärlden med ny musik och lagt upp bilder från olika studios med samarbetspartners som Ilya - som arbetade på "Problem", "God Is a Woman" och "No Tears Left to Cry" - och popmästaren Max Martin. Idag får vi äntligen höra resultatet!