LANA DEL REY UTE MED NYTT ALBUM DEN 10e MARS 2023

LANA DEL REY UTE MED NYTT ALBUM DEN 10e MARS 2023

Lana Del Rey släpper det efterlängtade nionde studioalbumet 'Did You Know That There's A Tunnel Under Ocean Blvd' i vår. Det följer framgångarna av albumen 'Blue Banisters' och 'Chemtrails Over The Country Club', som släpptes förra året.

Det nya albumet släpps den 10e mars 2023. "Did You Know That There's A Tunnel Under Ocean Blvd" går nu att förbeställa som CD, kassett och olika exklusiva vinylformat och är tillgängliga hos utvalda återförsäljare och www.lanadelrey.com

Parallellt släpper Lana idag titellåten "Did You Know That There's A Tunnel Under Ocean Blvd" som är skriven av Lana Del Rey och Mike Hermosa och producerad av Lana Del Rey, Jack Antonoff, Drew Erickson och Zach Dawes.

Lyssna på "Did You Know There's A Tunnel Under Ocean Blvd" här

Kategorier