Foto: Celine Barwich

OSKAR LINNROS SLÄPPER SINGELN "HYPNOTISERAD"

Ikväll gjorde Oskar Linnros ett oannonserat framträdande på Grammisgalan med sin nya singel ”Hypnotiserad” som finns ute nu. Den 9 augusti spelar han på Flamingoscenen på Way Out West.

LYSSNA PÅ "HYPNOTISERAD"

Hej vänner,

Länge sen. Va tvungen att fixa lite grejer under några år. Nu tillbaka för att stanna.

En natt i februari började min vän Elias Kapari spela pianovändan från Bo Kaspers Orkesters ”Undantag”. Ackorden kändes så eviga att texten bara rann ur mig, typ i realtid.

Så. Jag börjar med denna för att den kom till så spontant. Den heter ”Hypnotiserad” och släpps när du läser detta.

Spelade den för första gången på Grammaisgalans scen nyss.

Ser fram emot fredag 9 augusti och Way Out Wests episka Flamingo-scen.

Tänker att jag, bland annat, spelar lite nytt från mitt kommande album där.

Det va nog det viktigaste.

Puss

/Oskar Linnros