Golvvärme Plug & Play - det har aldrig varit enklare

Uponor lanserar en ny prefabricerad golvvärmelösning - Plug & Play

Uponor tar nu ett stort kliv framåt i VVS-branschen genom att lansera Golvvärme Plug & Play, en prefabricerad golvvärmelösning som gör VVS-installationen enklare än någonsin tidigare.

Golvvärme Plug & Play är skräddarsydd för varje villa-projekt och eliminerar de tidigare pilliga och tidskrävande momenten i golvvärmsinstallationer. Med Golvvärme Plug & Play är rören måttkapade, styrningen förprogrammerad och allt levereras komplett i ett enda paket till önskad adress.

"Golvvärme Plug & Play är verkligen en game-changer för VVS-installatörer", säger Robert Molund, Verkställande Direktör på Uponor. "Med denna lösning kan VVS-installatören hoppa över alla de tidigare pilliga och tidskrävande momenten såsom programmering av styr, injustering och felsökning. Plug & Play ger garanterat en smidigare och mer effektiv VVS-installation."

VVS-installatören behöver endast tillhandahålla ritningen för sitt villa-projekt, och därefter förbereds allt för installationen och levereras i ett enda paket till en önskad adress. Detta innebär att VVS-installatören kan känna sig trygg och säker i att den prefabricerade golvvärmelösningen passar perfekt för deras projekt.

"Vi är stolta över att tillsammans med våra partners inom grossistledet kunna erbjuda denna prefabricerde golvvärmelösning till våra kunder", tillägger Robert Molund. "Med Golvvärme Plug & Play tar vi steget mot en enklare och mer effektiv golvvärmsinstallation för alla VVS-installatörer i branschen."

Golvvärme Plug & Play finns nu tillgänglig för beställning via grossist.