Uponor lanserar ny hemsida

Uponor lanserar ny hemsida

På vår nya hemsida kan du flyga genom vår 3D-stad och få en överblick av vad som är möjligt med våra systemlösningar för hem och samhälle. Några andra nyheter:

Service Center
Vårt nya Service Center innehåller vanliga frågor och svar, dokumentation, CAD-ritningar och trycksaksbeställning.

Skräddarsy din produktkatalog
I vår nya produktkatalog kan du skapa dina egna sortimentslistor - perfekt för skräddarsydda sortiment.

MyUponor
Registrera dig under MyUponor och gör dina egna materialkalkyler för golvvärme. MyUponor ger dig också tillgång till fler tjänster och erbjudanden.

Vinn en av totalt åtta stycken iPod nanos 8GB!
Hitta svaret i vår tävling medan du reser genom vår virtuella stad. Några få klick och du kan vinna en iPod. Tävlingen pågår till och med 1 oktober.

Vi uppskattar om du lämnar feedback på hemsidans funktioner och innehåll. Oavsett om din upplevelse är bra eller dålig vill vi gärna ta del av dina synpunkter.

Uponor är en ledande leverantör av värme- och rörsystem inom bygg- och infrastrukturbranschen i Europa och Nordamerika. Huvudprodukter är golvvärme- och tappvattensystem samt infrastrukturella lösningar inom VA-, telekommunikation samt naturgasdistribution. Koncernen omsätter ca 8 miljarder kronor och har 3300 anställda i 30 länder. Uponor är noterat på Helsingforsbörsen.

Uponor AB tillverkar rör av förnätad polyeten, för VVS och industriändamål. Rören utgör basen i våra golvvärme-, tappvattensystem och industriapplikationer. Uponor AB har ca 400 anställda.