Utökad projektservice

Utökad projektservice

Nu ger vår projektservice dig ännu mer

Direkt på vår hemsida kan du nu följa dina projekt från registrering till färdig projektering. Alla tillhörande filer som CAD-ritning, offert, tryckfallsberäkning etc. finns lättillgängliga för nerladdning. Det enda Du behöver göra för att få tillgång till dina projekt är att registrera dig på MyUponor.

Gå in på www.uponor.se/myuponor redan idag!

Med enkel access dygnet runt får du tillgång till:

• Projektdata
  • Projektstatus
  • Ansvarig handläggare
  • Leveransdatum
  • CAD-ritning
  • Offert
  • Tryckfallsberäkning

Under MyUponor finns också flera andra verktyg som kan hjälpa dig i ditt arbete, till exempel:

Uponor Teknisk Support

Vi kan stoltsera med en svarsfrekvens på hela 98 % inom två minuter, vilket innebär att du i princip får hjälp på direkten. Expresskalkyler för golvvärmeprojekt i villastorlek utförs, som namnet antyder, med expressfart. Inom 24 timmar har du, om du skickat oss förutsättningarna i ditt projekt, materialspecifikationen med bruttopris i din hand. När du väl bestämt dig har du golvvärmeritningen inom 48 timmar!

Telefon: 0223-38790 (vardagar 07:30-16:30)
Telefax: 0223-38710
E-post: support.vvs.se@uponor.com

Uponor VVS