Sista artistsläppet till Augustifesten

Vi är stolta att presentera det sista artistsläppet inför årets Augustifest! Vi har en lineup med en bra bredd, och något för alla, så som det sig bör under en folkfest som Augustifesten. Vi känner oss nöjda med att kunna erbjuda en hög kvalitet, helt i linje med det ökade fokus på musikupplevelsen som Augustifesten nu fått.

Vi välkomnar dessa artister i årets sista släpp:

Artistsläpp onsdag den 5:e juli:
Joakim Lundell, Vasaparken - lördag
Zacke, Gamla Torget - fredag
Looptroop Rockers, Gamla Torget - lördag
Sir Duke, Vasaparken - fredag
Joyvoice, Vasaparken - lördag

Under fredagen och lördagen kommer även dessa artister spela på scenen på Gamla Torget:

18 Horses, Amina, Amplified, Band Camp, Dalen, DJ L-Wire, Donika Nimani, Erika & Sofia, Flora Marmefelt, Fredagsduon, King Borneo, Marx Gallo & Hilltown Syndicate, Melonkvartetten, Merlyn More, People, Rebellinor, Roseph, Solar Machine, Speqtrvm, Violent Divine och Wetland.

Det totala utbudet, utöver Rix FM Festival och SON i det gröna, blir således:
Joakim LundellPeter Johansson, ZackeLooptroop RockersSir DukeJoyvoiceAxel Schylström, Pandora, Smalare Än Thord, Sean Banan, Amanda Fondell, Hanna Järver, Moderna Tider, 18 Horses, Amina, Amplified, Band Camp, Dalen, DJ L-Wire, Donika Nimani, Erika & Sofia, Flora Marmefelt, Fredagsduon, King Borneo, Marx Gallo & Hilltown Syndicate, Melonkvartetten, Merlyn More, People, Rebellinor, Roseph, Solar Machine, Speqtrvm, Violent Divine och Wetland.

• evenemang
  • augustifesten