Upstream startar blogg

Att gå mot strömmen inom IT är en utmaning som Upstream antagit och arbetat med under 10 år. Idag lanseras företagets blogg med syftet att öka och förenkla en tvåvägskommunikation med kunder och marknad.

Innehållet kommer att skrivas av Upstreams anställda och VD med fokus på möjligheter för IT-proffs att "vägra mainstream" och hitta nya vägar till framgång. Läsaren ska erbjudas både affärsfokusade samt tekniska och praktiska inlägg. Bloggens primära målgrupp är ägare och ledning hos systemintegratörer och IT-konsulter som arbetar med IT-drift och support, samt IT-tekniker på dessa företag.

Länk: http://community.upstream.se/blogs/upstream/default.aspx

Om Upstream
Upstream hjälper IT-proffs bli mer effektiva och lönsamma. Erbjudandet består av programvara från tillverkare som vågar utmana marknadsledarna med innovation och idérikedom. Utöver tekniska lösningar erbjuds affärskonsultation och utbildningar. Kundbasen består av ett hundratal IT-konsulter och systemintegratörer i de nordiska länderna. Företaget är privatägt, grundades 1996 och har sitt säte i Stockholm. Mer information: www.upstream.se

Patrik Erlandsson