Ur&Penn lanserar ny karriärsida

Ur&Penn lanserar ny karriärsida

Ur&Penn är ett växande företag som alltid söker efter nya talanger. För att kunna hitta dessa personer har vi lanserat en ny karriärsida. På karriärsidan kan besökaren lära känna Ur&Penn och söka lediga tjänster.

För oss är det viktigt att personer som söker sig till Ur&Penn känner sig välkomna och får en inblick i företaget direkt. Därför har vi på karriärsidan gjort filmer med kollegor som berättar om deras vardag på Ur&Penn. I filmerna får du lära känna kollegorna som alla jobbar på olika avdelningar inom företaget, både på huvudkontoret och i butik. Du kan även på karriärsidan läsa om våra värderingar inom företaget.

Karriärsidan är till för att personer på ett lättare sätt ska kunna se vilka tjänster vi söker och med några enkla steg söka tjänsten. Med denna nya satsning vill vi nå ut till en bredare publik och ser att det är ett viktigt steg framåt för att nå ut på den digitala marknaden med våra tjänster.

Förutom att vi älskar klockor och accessoarer tycker vi att det är viktigt att arbetsdagen genomsyras av glädje och gemenskap. Vi är övertygade om att vi presterar bättre och når större framgång om vi jobbar som ett team och har kul på vägen. Detta tillsammans med den vinnande attityd som våra anställda visar prov på varje dag har lett till att vi fortsätter att växa och öppna nya butiker. Vi tror på våra anställda och hos oss finns stora möjligheter att utvecklas och växa med företaget.

Karriärsidan nås genom uropenn.se via  "Jobba hos oss"