Möt våren med nyheter från Ur & Penn

Möt våren med nyheter från Ur & Penn

Vårens nyheter har anlänt till Ur&Penns butiker och online. Sortimentet är brett och innehåller nyheter i kategorierna klockor, guldpläterat, silver och bijouterier. För att uppmärksamma sina drivna medarbetare har Ur&Penn dessutom låtit tre butikssäljare agera kampanjens ansikten utåt.
– Det känns bra att ge våra butikssäljare mer plats, i synnerhet efter deras insatser det senaste året, säger Jennie Viklund, PR & Creative Manager.

En av vårens starkaste trender är guldpläterade smycken –men även silver, guldfärgade bijouterier och olika symboler som kvinnotecken, blixtar och månar är mycket eftertraktat. Produkter inom just dessa kategorier har därför fyllts på när Ur&Penn lanserat vårens nya klockor och smycken. Nyheterna finns i varierande prisklass och stil och kan därför tilltala flera olika målgrupper.

– Vi vill erbjuda smycken, klockor och accessoarer för alla. Med vårens nyheter gör vi just det, eftersom sortimentet innehåller allt från trendiga bijouterier i lägre prisklass till mer klassiska och stilrena produkter i 9k och 18k guld, säger Jennie Viklund, PR & Creative Manager på Ur&Penn.

Butikssäljare som frontmodeller
För att ge kampanjen ett ansikte utåt och samtidigt erbjuda sina medarbetare en spännande möjlighet, valde Ur & Penn denna gång att efterlysa modeller internt. Alla butikssäljare som ville fick ansöka och motivera sitt intresse, med ett mycket högt söktryck som resultat. Tre drivna butikssäljare valdes ut och syns nu som frontmodeller på butiksaffischer runtom i hela landet. Modellerna är medarbetare som sedan tidigare visat på stort engagemang, då två av dem medverkat som programledare i Ur&Penns livesändningar.

Våra butikssäljare har en otroligt viktig roll i företaget och har gjort en stor insats under pandemiåret. Därför känns det väldigt roligt att hylla dem lite extra och ge dem det här utrymmet, säger Abed Al Saffar, VD på Ur&Penn.

Ämnen

Ur&Penn, Sveriges ledande butikskedja för klockor och modeaccessoarer. Från ett prisvärt sortiment hittar du allt från stilrena till sportiga klockor och trendiga accessoarer för alla. Ta hjälp av vår erfarna personal som erbjuder en hög service och råd för att du ska hitta just det du söker för din stil. Hos Ur&Penn hittar du varumärken från bl.a. Axcent of Scandinavia, Black Oak, Citizen, Pulsar, Jacques Lemans, Festina och Regal.

No.1 in Self-Expression

Ur&Penn