Den nya smyckeskollektionen heter Reverié och betyder dagdröm

Ur&Penn släpper drömlik ny smyckeskollektion

Under det nya varumärket Reverié släpper Ur&Penn en helt ny smyckeskollektion i alla butiker och online. Den nya kollektionen följer trenden med färgglada stenar och passar till både fest och vardag.
– Det är den perfekta kollektionen för att lysa upp i höstmörkret, säger Jennie Viklund, PR & Creative Manager på Ur&Penn.

Nu finns det nya varumärket Reverié i utvalda Ur&Penns butiker och online. Reverié är ett guldpläterat sortiment som innehåller halsband, örhängen, ringar och armband.
Varumärket, som fått namn efter det franska ordet för att dagdrömma, släpper sin första kollektion där stilren design möter lekfulla färger.

Reverié levererar iögonfallande, eleganta, smycken som passar till varje tillfälle, oavsett om det är jobb eller festligheter.
Kollektionen är väldigt färgstark och riktar sig till den moderna kvinnan som gillar att uttrycka sig genom smycken, säger Jennie Viklund.

Starka färger i höstmörkret
Den nya kollektionen är gjord i guldpläterad mässing med infällda stenar i en rad olika färger.
Reverié kommer i fem olika färger – vit, blå, grön, lila och orange, samt modeller utan infällda stenar.
Dessa stilrena smycken går alla att kombinera med varandra i otaliga kombinationer.

– Vi har valt att släppa denna färgsprakande kollektion nu på hösten när många klär sig i mer neutrala toner. Då passar dessa olika smycken perfekt att förstärka varje outfit och lysa upp i höstmörkret, säger Jennie Viklund.

Släpper i alla butiker
Kollektionen har nu kommit till utvalda Ur&Penns butiker runt om i landet och eftersom restriktionerna släppt går det nu precis lika bra att handla i butik som online.
Det känns bra att äntligen kunna välkomna våra kunder tillbaka till våra fysiska butiker igen. Vi har längtat efter att få mötas igen i full kapacitet och ser fram emot en höst med flera spännande trender, avslutar Jennie Viklund.