Urbangreen utökar försäljningsteamet

Urbangreen utökar försäljningsteamet

Nu stärker vi vår kompetens inom takuppbyggnad och utökar samtidigt vårt försäljningsteam i och med anställningen av Mikael Post. Mikael kommer närmast från Takcentrum där han varit produktchef och försäljningsansvarig. Sammanlagt har Mikael mer än 30 års erfarenhet av försäljning av byggnadsmaterial till kunder runt om i Sverige.

Med sin långa erfarenhet från branschen och sin kunskap om tätskikt, isolering och allmän takuppbyggnad stärker Mikael Urbangreen både vad gäller försäljning och vad gäller kompetens.

Mikael kommer att tillsammans med Jörgen Lundberg, Marcus Edvinsson och Louise Qvarnström fortsätta att ta emot och bearbeta byggbolagens, fastighetsägarnas och takläggarnas stora efterfrågan på sedum. Vår utökade produktionsanläggning Hästhagen går även den just nu på högvarv.

Vårt nya team, vår utökade produktionsanläggning och vårt goda rykte i marknaden gör att vi ser ljust på framtiden och den kommande gröna hösten.

Louise Qvarnström

Presskontakt Entreprenadchef +46 (0) 727 22 57 70
Carolina Lundberg

Unika lösningar för framtidens gröna städer

Urbangreen är en avdelning i ett av Sveriges ledande bolag inom greentech med djup kunskap och lång erfarenhet inom gröna lösningar i stadsmiljö.

Genom innovationer erbjuder vi klimatsmarta och hållbara takparker av olika slag, innegårdar och andra taklandskap på bjälklag.

Urbangreen
Fagerås 1