Fotograf: Urbangreen

Urbangreen anställer ny säljare i Stockholmsområdet

Idag har vi på Urbangreen nöjet att presentera Jens Clausén som vår nya kollega på Stockholmskontoret.

Jens kommer ta över ansvaret för Stockholmsområdet gällande större entreprenader och taklandskap. Han kommer närmast från företaget Bonava, där han arbetade som projektinköpare. Tidigare har Jens även arbetat med teknisk försäljning mot byggindustrin och har en gedigen erfarenhet av bygg och fastighetsbranschen.

"Jag är övertygad om att Jens kommer bli ett väldigt positivt tillskott till Urbangreen med sitt positiva sätt, driv och kreativa tankesätt, vi välkomnar Jens med öppna armar", säger Marcus Ståhl, försäljnings- och Produktchef.

Taggar

Urbangreen är ett av Sveriges ledande bolag inom greentech med djup kunskap och lång erfarenhet inom gröna lösningar i stadsmiljö.

Genom egna innovationer erbjuder Urbangreen klimatsmarta och hållbara vattenväxtsystem, gröna tak, biotopväggar, sociala taklandskap med mera.

Louise Qvarnström

Presskontakt Försäljning/vVD +46 (0) 727 22 57 70

Unika lösningar för framtidens gröna städer

Urbangreen