Finslipade konferensresor med privatjet

Gör er nästa konferensresa till en minnesvärd upplevelse. Lär känna dina kollegor bättre och åk på en utlandsresa som ger er inspiration. Glada kollegor ger er ett välmående företag som presterar bättre. Att resa bort gör ofta att deltagarna kommer närmare varandra och teamet får ny energi att ta med tillbaka hem till kontoret.

Företagsresor stärker en god gemenskap och kan vara vägen till fina ekonomiska resultat. På företagets villkor designar researrangör unika konferenspaket för en optimal resa. Låt en resekonsult ta fram unika förslag på ett konferenspaket utifrån era specifika behov.

Konferensweekend i London, Rom eller Lissabon eller kanske en mer exotisk konferensresa till Dubai, Rio de Janeiro eller Reykjavik? Vill ni ha något spännande långt bort eller riktigt nära hem? Inga problem – allt går att ordna.

Smarta konferensresor med bekväma privatjet alternativ

På uppdrag av olika researrangörer som anordnar konferensresor erbjuder Utrikesgruppen flyg med privatjet. Alla företagsresor som behöver en flyglösning i konferenspaketet kan lägga till privatflyg till resan – detta på efterfrågan av företag.

Alla redan välplanerade konferensresor som skapas av duktiga researrangörer kan tillsammans med Utrikesgruppen få tillgång till ytterligare spännande och finslipade företagsresor. Här erbjuds det olika flyglösningar. Det går exempelvis enkelt att hyra privatjet på webbplatsen.

Utrikesgruppens samarbeten

Utrikesgruppen är en särskild samarbetsplattform för utrikesrelaterade produkter och tjänster. För att kunna uppnå målen med att främja turism, utveckla svenska företags expandering, underlätta för svenskar som kommer i kontakt med utlandet är det för Utrikesgruppen viktigt att handla effektivt. Bland annat genom att vara en skicklig samarbetspartner som ska välkomna flera bolag in i plattformen.

Att utveckla relationer och former för samarbeten mellan företag och utrikesrelaterade produkter och tjänster är ett betydelsefullt område för Utrikesgruppen.