T.v Kurt från Mysec och T.h Anton från Vanderbilt

Mysec Sweden AB blir Vanderbilt certifierad guldpartner

Mysec Sweden AB erhöll idag certifikatet som Vanderbilt certifierad guldpartner i Sverige

"Certifikatet är ett kompetensbevis på Vanderbilts produkter och kriterierna för de olika nivåerna baseras bland annat på installerad volym kombinerat med andel certifierad personal på Vanderbilts olika produktlinjer. I korthet innebär det att slutkunder kan känna sig väldigt trygga med en installatör som är en certifierad Aspire partner. Vi gratulerar Mysec till att de uppnått guldnivå och ser fram emot det fortsatt goda samarbetet" - Säger Anton Nilsson - Area Sales Manager på Vanderbilt.

Syftet med partnerprogrammet att skapa ett starkt och ömsesidigt givande partnerskap mellan Vanderbilt och våra kunder. Programmet är öppet för alla installatörer och distributörer som gör affärer direkt med Vanderbilt eller genom en av våra auktoriserade distributörer.

En av de exklusiva fördelarna som finns tillgängliga för programmets partners är tillgång till information om nya produkter, deltagande i produktforum och utvecklingsarbete. Vanderbilt är en av de få aktörerna på marknaden som kan erbjuda teknik från alla tre säkerhetsdiscipliner, passersystem, inbrottslarm och kameraövervakning på global basis.

Programmet har tre medlemsnivåer, registrerad partner, silver och guld, varav varje nivå kommer med en högre fördel. Programmet kretsar kring Vanderbilts expertis inom säkerhetsbranschen och framförallt är det skräddarsytt för våra kunder, vare sig de är säkerhetsinstallatörer eller distributörer.

Läs mera om partnerprogrammet på vår hemsida eller kontakta din lokala Vanderbilt representant för mera information: