Vanderbilt lanserar SPC Connect Pro

Vanderbilt, en globalt ledande leverantör av toppmoderna säkerhetssystem, lanserade i November 2017 nya SPC Connect Pro.

SPC Connect Pro är det nya programmeringsverktyget för SPC-systemen som är en stationär applikation som underlättar vardagen för säkerhetsinstallatörer

"Pro är utformat för att använda samma gränssnitt som SPC-webbsidan, så oavsett hur du bestämmer dig för att programmera ditt SPC kommer gränssnittet och programmeringsalternativen använda samma intuitiva gränssnitt", säger John O'Donnell, produktchef på Vanderbilt.

Eftersom SPC Connect Pro utvecklas från SPC Pro, förbättras flera funktioner för säkerhetsinstallatörer. Verktyget upprätthåller nu en säkerhetskopia av konfigurationsfiler, vilket möjliggör åtkomst till gamla filer via en dator om en installatör vill göra ändringar. Installatörer drar också stor nytta av friheten att definiera sina konfigurationer, som sedan snabbt kan återanvändas vid andra installationer.

Med SPC Connect Pro fortsätter utvecklingen av SPC och Vanderbilt strävar alltid efter att inte bara erbjuda bra produkter, utan också stödja våra kunder så mycket vi kan. Därför har vi inom verktyget byggt ett nytt supportsystem som ger användarna den senaste supportinformationen från Vanderbilt och tillgång till handböcker och annat supportmaterial.

Med ytterligare stöd i den fasta programvaran SPC 3.8.5, kommer SPC-paneler nu att upptäckas när panelen är i fullt programmeringsläge, vilket gör anslutningen till system snabbare och enklare. För säkerhetspersonal som redan använder SPC Connect-molntjänster, tillåter verktyget installatörer att komma åt sina system från verktyget och etablera en säker anslutning för att supportera sina kunder.

För att få tillgång till och säkerställa att du alltid är uppdaterad med den senaste informationen från Vanderbilt krävs ett SPC Connect-installationsprogram för att komma åt verktyget. Installatörer kan kostnadsfritt skapa ett installatörskonto och kan använda verktyget omedelbart. Om du vill kan du låsa upp nya möjligheter med verktyget genom att registrera dig för SPC Connects molntjänster.

Mera information finner du på: www.spcconnect.com

För att ladda ner SPC Connect Pro idag besök: http://bit.ly/SPCConnectPro.