Sofi Fridolf & Mikias Yonas – årets Rookies på Våningen & Villan!

ÅRETS ROOKIES!

Sofi Fridolf. Med karisma och total dedikation bestämde Sofi sig tidigt för både yrket och val av plattform. Ansvarsfull redan från första början har hon växt och tagit plats på Malmös mäklararena. Genom att alltid sätta arbetet och kunderna i främsta rummet har det lett till en fantastisk mäklar-takeoff. Kollegial och beslutsam att nå toppskiktet.

Mikias Yonas. Grundad och trygg tar Mikias sig an utmaningar och låter sig växa med uppgiften och ser utveckling som en del att lyckas. Litet som stort, slott som koja, inget verkar främmande och förtroende finns i alla segment. Inlyssnande och nyfiken på att hitta nya framgångsrecept längs vägen.

Grattis till Sofi & Mikias – Årets Rookies på Våningen & Villan!