Emma Ramberg - ny regionchef för Våningen & Villan Stockholm.

Emma Ramberg - ny regionchef för Våningen & Villan Stockholm.

Emma är nytillträdd Regionchef för vår verksamhet i Stockholm. Med 14 års erfarenhet av mäklarbranschen, varav 12 i ledande befattning, är hon perfekt för rollen som ska ta Våningen & Villan till nya höjder i vår vackra huvudstad. Emma har arbetat framgångsrikt med nyproduktion under många år, både med analysarbete, projektledning och i rollen som ansvarig mäklare.

Kontakta Emma:
emma.ramberg@vaningen.se

Taggar

Våningen & Villan grundades 1998 och har idag kontor spridda från Trelleborg i söder upp till Stockholm. Med kompetens från närmare 130 medarbetare är Våningen & Villans mål att göra varje bostadsaffär till den bästa, något som får våra kunder att återkomma gång på gång. Både villor och spännande bostadsrätter ryms under Våningens tak, vi är dessutom en stor förmedlare av nyproduktion med Stockholm och Södra Sverige som huvudområde.

Moa Hörnfalk

Presskontakt Marknadskoordinator Hyresrätter 0766104951
Anna Ekström

Presskontakt Marknadskoordinator Nybyggt 0735131529
Emma Olin

Presskontakt Digital marknadskoordinator 0406259340

Vi får bostäder sålda!

Våningen & Villan grundades 1998 och har idag kontor spridda över landet från Trelleborg till Stockholm. Med kompetens från över 150 medarbetare är Våningen & Villans mål att göra varje bostadsaffär till den bästa, något som får våra kunder att återkomma gång på gång. Både villor och spännande bostadsrätter ryms under Våningens tak, vi är dessutom en stor förmedlare av nyproduktion med Stockholm och Södra Sverige som huvudområde. Tillsammans förflyttar vi människor - hållbart i tiden.

Våningen & Villan
Mariedalsvägen 45