I Januari 2021 öppnar Jenny och Marie upp portarna till Våningen & Villan Hässleholm!

Pressmeddelande   •   Jan 07, 2021 14:58 CET

Jenny Ahlman och Marie Engström Rosenkvist, båda Franchisetagare samt Reg. fastighetsmäklare.

I samband med årsskiftet får Hässleholmsborna ytterligare en stark mäklaraktör då tidigare HusmanHagberg mäklarna Jenny Ahlman och Marie Rosenkvist nu tar steget och öppnar Våningen & Villan Hässleholm. Ni hittar den nya bobutiken på Industrigatan 12 i Hässleholm.

Våningen & Villan välkomnar sammanslagningen och vi kommer nu att finnas ännu närmre till hands för boende i Hässleholm. Här har vi gjort många affärer alltsedan starten 1998.

- " Ensam är sällan stark och det vi upplever är att våra kunder idag söker högsta kvalité. För att leverera detta krävs stort engagemang och ett tryggt varumärke med goda samarbeten i ryggen och den styrkan har Våningen & Villan, menar Jenny & Marie som tidigare arbetat på HusmanHagberg. Fördelen att kunna erbjuda mervärden som är anpassade för kunden och affären ger en ny möjligheten att skräddarsy varje bostadsaffär vilket också blev avgörande faktorer för oss, berättar Jenny & Marie.”

Är ni nyfikna på att höra mer om Våningen & Villans arbetssätt så tveka inte att kontakta oss – varmt välkomna!

Jenny Ahlman
Franchisetagare, Reg. fastighetsmäklare