Gå direkt till innehåll
Jenny Ahlman och Marie Engström Rosenkvist, båda Franchisetagare samt Reg. fastighetsmäklare.

Pressmeddelande -

I Januari 2021 öppnar Jenny och Marie upp portarna till Våningen & Villan Hässleholm!

I samband med årsskiftet får Hässleholmsborna ytterligare en stark mäklaraktör då tidigare HusmanHagberg mäklarna Jenny Ahlman och Marie Rosenkvist nu tar steget och öppnar Våningen & Villan Hässleholm. Ni hittar den nya bobutiken på Industrigatan 12 i Hässleholm.

Våningen & Villan välkomnar sammanslagningen och vi kommer nu att finnas ännu närmre till hands för boende i Hässleholm. Här har vi gjort många affärer alltsedan starten 1998.

- " Ensam är sällan stark och det vi upplever är att våra kunder idag söker högsta kvalité. För att leverera detta krävs stort engagemang och ett tryggt varumärke med goda samarbeten i ryggen och den styrkan har Våningen & Villan, menar Jenny & Marie som tidigare arbetat på HusmanHagberg. Fördelen att kunna erbjuda mervärden som är anpassade för kunden och affären ger en ny möjligheten att skräddarsy varje bostadsaffär vilket också blev avgörande faktorer för oss, berättar Jenny & Marie.”

Är ni nyfikna på att höra mer om Våningen & Villans arbetssätt så tveka inte att kontakta oss – varmt välkomna!

Jenny Ahlman
Franchisetagare, Reg. fastighetsmäklare
jenny.ahlman@vaningen.se

Marie Engström Rosenkvist
Franchisetagare, Reg. fastighetsmäklare
marie.rosenkvist@vaningen.se

Johan Linde

Presskontakt Grundare och koncernchef 070-998 11 77 Johan Linde
Moa Hörnfalk

Presskontakt Marknadskoordinator Hyresrätter 0766104951
Anna Ekström

Presskontakt Marknadskoordinator Nybyggt 0735131529
Emma Olin

Presskontakt Digital marknadskoordinator 0406259340

Vi får bostäder sålda!

Våningen & Villan Fastighetsförmedling har sedan starten 1998 fått tiotusentals bostäder sålda. Med mäklare över stora delar av Sverige, och numera även på den spanska solkusten, hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Våningen & Villan är en del av Croisette Real Estate Partner.

Våningen & Villan
Mariedalsvägen 45