​Rönnemäklaren i Ängelholm skyltar om till Våningen & Villan!

Pressmeddelande   •   Mar 04, 2020 08:00 CET

Johan Linde, Maria Udén Nyberg, Markus Åkerblom

Omtyckta och välkända Rönnemäklaren i Ängelholm med Maria Udén Nyberg i spetsen tar nu klivet upp och blir Våningen & Villan i Ängelholm. Redan nu i mars månad kommer Ängelholmskontoret på Skolgatan 7 att kunna erbjuda en bredare mäklartjänst där kunderna, liksom bland landets 15 övriga kontor, får möjlighet att välja mellan företagets unika mervärden.

- För oss kändes det helt naturligt att bli en del av en mäklarkedja med gott renommé och marknadens bästa mäklartjänst med konsumenten i fokus, berättar Maria Udén Nyberg. Vi kommer att erbjuda både homestyling och besiktning parallellt med andra mervärden där två ingår kostnadsfritt för kunden.

Våningen & Villans VD Johan Linde ser Ängelholm som en naturlig och intressant fortsättning i företagsresan där den lyckade Helsingborgssatsningen knyts vidare upp mot Nordvästra Skåne.

- Hela Skåneregionen känns expansiv och dynamisk, vi närmar oss snart 140 medarbetare! Sedan företagsstarten 1998 har mäklarföretaget också blivit utsett till Gasellföretag inte mindre än tre gånger.