Säljsläpp för nya bostäder i Anderslöv efter sommaren!

Säljsläpp för nya bostäder i Anderslöv efter sommaren!

Efterfrågan är stor för nya bostäder i Trelleborgs Kommun. I lokalorten Anderslöv, med sitt strategiska läge till Trelleborg men även Malmö och Vellinge, etableras snart nya bostadskvarter rakt över gamla Thysells, söder om Landsvägen.

Två olika bostadsutvecklare, Carl-Johan Östlund samt Wecon, står som byggherrar och det kommer erbjudas både 1-plans och 2-plans radhus i smart bostadsrättsform inom kvarteret Profilen. Efterfrågan och intresse är redan stort för de båda projekten berättar Johan Linde, VD Våningen & Villan och vi ser fram emot en säljstart efter sommaren. Det kommer handla om prisvärda och lättskötta boenden med fokus på smarta ytor både i Brf Andrum samt Ateljéhusen i Anderslöv.

Kategorier

Låt Våningen & Villan Nybyggt hjälpa dig att förverkliga din dröm! Både nybyggda villor och spännande bostadsrätter ryms under vårt tak. Vi samarbetar med både större och mindre byggherrar, för att få en bredd i utbudet och kunna erbjuda nyproducerade bostäder i alla prisklasser på tilltalande lägen. Detta gör att vi kan stoltsera med branschens nöjdaste kunder år efter år!

När du köper en nyproducerad bostad via Våningen & Villan låter vi dig ta del av vårt fördelaktiga förmånspaket. Det är bekvämt, heltäckande och framförallt tryggt.

vaningen.se/nyproduktion

Johan Linde

Presskontakt Grundare och koncernchef 070-998 11 77 Johan Linde
Moa Hörnfalk

Presskontakt Marknadskoordinator Hyresrätter 0766104951
Anna Ekström

Presskontakt Marknadskoordinator Nybyggt 0735131529
Emma Olin

Presskontakt Digital marknadskoordinator 0406259340

Vi får bostäder sålda!

Våningen & Villan Fastighetsförmedling har sedan starten 1998 fått tiotusentals bostäder sålda. Med mäklare över stora delar av Sverige, och numera även på den spanska solkusten, hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Våningen & Villan är en del av Croisette Real Estate Partner.

Våningen & Villan
Mariedalsvägen 45