Gå direkt till innehåll
Botanic terrasse är en av våra vackra modeller med det införlivade ingångspartiet.

underbara bilder på våra engelska växthus

Genom åren har vi sett våra kunders allt högre krav på prestanda, design och service. Vi har sett hur hemmets gränser flyttat ut till att mer och mer inkludera också trädgården och det gröna rummet. Huset i glas blir trädgårdens nav och en del av hemmets hjärta. Vår lojalitet ligger alltid hos vår kund och vår utfästelse står orubblig – Vanstas Trädgårds växthus skall vara de vackraste och starkaste.

Med en ny generation engelska växthus möter vi nu marknadens allt högre krav på växthuset, dess utformning och användningsområden. Vi knyter en ny leverantör till oss som tillsammans med oss på Vansta värnar om kvalitet och service och erbjuder nya spännande möjligheter att utveckla världens vackraste växthus!

Kategorier

Ger trädgårdsälskare i hela Skandinavien det bästa från den engelska trädgårdsvärlden.

Berenike Munthe

Presskontakt Delägare och VD VD Marknad +46852027480

Det bästa från den engelska trädgårdsvärlden till hela Skandinavien!

Det bästa från den engelska trädgårdsvärlden till hela Skandinavien! Med tonvikt på kvalité, service och design hjälper Vansta Trädgård dig med höga ambitioner och vilja till långsiktiga investeringar till fastighet och trädgård. Vi företräder en rad kända varumärken som Hartley Botanic, Haddonstone, Oxford Planters, Gabriel Ash och många andra.

Vansta Trädgård AB
Vansta gård 13