Inbjudan till presskonferens -förslaget till budget 2007 presenteras av Eva Olofsson, gruppledare samt de fyra förstanamnen på kommunlistorna

Media hälsas välkomna till vänsterpartiets presskonferens där förslaget till budget 2007 presenteras av Eva Olofsson, gruppledare samt de fyra förstanamnen på kommunlistorna Eva-Lena Fransson, Ashraf Nasseri, Marie Lindén och Kerstin Andersson. Tid: måndag 2006-05-22 klockan 13.00 Plats: Vargö, Stadshuset, Gustaf Adolfs torg 4A Eva Olofsson, 53, är gruppledare för vänsterpartiet och kommunalråd. Förstanamn på riksdagslistan. Eva-Lena Fransson, 54, förstanamn på kommunlistan på Hisingen. Fullmäktigeledamot och andre vice ordförande SDN Biskopsgården. Ashraf Nasseri, 46, förstanamn på kommunlistan i nordost. Ersättare i fullmäktige och ersättare i SDN Lärjedalen. Marie Lindén, 43, förstanamn på kommunlistan i centrum. Fullmäktigeledamot, ordförande i Bostads AB Poseidon och ersättare i byggnnadsnämnden. Kerstin Andersson, 53, förstanamn på kommunlistan i väster. Ersättare i fullmäktige och andre vice ordförande SDN Tynnered. Välkomna För mer information kontakta: Jöran Fagerlund Stadssekreterare 031-61 10 45, 073-645 00 52 joran.fagerlund@stadshuset.goteborg.se