Värderingsdata lanserar förbättrad kartfunktionalitet i VD Pro!

Nyhet   •  Maj 03, 2017 10:14 CEST

Sedan lanseringen av Analys har vi eftersträvat en större frihet för våra användare och vi har fått många bra önskemål på funktioner som förbättrar vårt verktyg VD Pro för kommersiella fastigheter. Vi är därför stolta över att kunna presentera nästa version av Analys. Den nya versionen är smartare, snabbare och skapar möjlighet att visa upp till 5000 fastigheter vilket ger användaren en unik överblick av ett område. Tillsammans med karta i helskärm och befintlig funktionalitet är det nu smidigare att jämföra fastighetsägare med varandra.

- En viktig aspekt när vi utvecklar VD Pro är att behålla snabbheten, arbetsflödet och den röda tråden vilket jag tycker att vi lyckats bra med, säger Kim Lundgren, produktägare för VD Pro.

Det kommer implementeras fler spännande funktioner och ny unik data inom kort. Håll utskick inför kommande releaser hösten 2017.

Vi passar på att rikta ett stort tack till alla kunder som lämnat feedback. Er input är ovärderlig för oss!

För mer information om lanseringen, kontakta Kim Lundgren på 070-7213106 eller kim.lundgren@varderingsdata.se