VårgårdaHus samarbetar med Nordea!

VårgårdaHus samarbetar med Nordea!

Nordea är experter på just nyproduktion och är vana vid att hantera kunder som ska inleda eller som står mitt i en byggnadsprocess. I och med vårt samarbete kan vi nu erbjuda online-rådgivning med Nordea, snabb och effektiv hantering av lånelöften/byggnadskreditiv och stöttning i er ekonomiska planering kring husbygget. Allt för att göra våra kunders husköp enklare, men framför allt – tryggare!

Detta kan VårgårdaHus erbjuda sina husbyggare i och med detta samarbete:

* En kontakt hjälper som hjälper kunden genom processen eller, om de önskar, ger dem en kontakt på närmaste Nordeakontor.
* Svar på låneansökan inom 24 timmar.
* Kostnadsfri värdering av kundens nuvarande bostad.
*Tre månaders räntefritt handpenningslån på kundens tomt.
* Ingen hanteringskostnad eller kontraktsränta på byggnadskrediten om kunden slutplacerar deras lån hos Nordea.
* Förmånliga räntevillkor.
* Betalservice av byggnationsfakturor.
* Personlig bankman.
* Nordeas kundprogram.