Nu drar Väsby Startup igång

Nu drar Väsby Startup igång

Nu kan vi äntligen presentera Väsby Startup för alla Väsbybor som går i starta-eget tankar samt framtida entreprenörer som vill ha hjälp med att förverkliga sina drömmar. Vi erbjuder kostnadsfri rådgivning och stöd för att komma vidare samt analys av affärsidé.

Välkommen att kontakta oss för ett första möte! Du kan även anmäla dig till vårt informationsmöte den 14 september där vi berättar mer om Väsby Startup samt om hur du som blivande företagare kan ta del av vårt unika kompetensnätverk, mentorer och inspirationsföreläsningar. Läs mer och anmäl dig här!

Vi riktar oss till dig som bor i kommunen och som vill starta eget företag, ta nästa steg i ditt företagande, behöver coachning eller vill bolla din affärsidé.

Läs mer om Väsby Startup, klicka här!

Läs tidigare pressmeddelande här!

Om Väsby Startup
NyföretagarCentrum i Upplands Väsby har avvecklats. I stället satsar kommunen nu på en ny väg; Väsby Startup – en affärsutvecklingsresa. Arbetet drivs av Väsby Promotion med ekonomiskt bidrag från kommunen. Väsbybor med affärsidéer ska få kostnadsfri hjälp att förverkliga sina drömmar. Målet är att ta tillvara Väsby Promotions nätverk och kompetens för att bättre stödja och främja nyföretagande i Väsby.

Kontaktpersoner:

Camilla König Ekegren