BEMER – Mirakelmadrass som botar (allt?)

Monocrom färgterapi tar man 1 ggn/mån och den behandlingen är 10 min och sedan masserar man lätt akupunkturpunkter i ansiktet 10 min efteråt OCH vill man istället lägga till 30 min ansiktszonterapi/ansiktsmassage så går ju det bra!  Karl Ryberg, färgpsykolog, som skapat detta har föredrag i Uppsala 23 oktober BEMER är en Medicinsk utrustning för hemmabruk, och också klassificerad som Friskvårds- och Rehabutrustning enligt EU. BEMER Bromsar åldrandet, jag berättar om mer när du får prova-på och jag visar mer info. BEMER är tänkt som att användas morgon och kväll i hemmet, men också som komplement till andra behandlingsmetoder, så hos mig får man alltid BEMER innan massagen.

Läsa vidare i bloggen Veckomagasinet om hur det gick till när jag provade Monocrom och Bemer.