Nu lanseras Bromma Sjukhus nya hemsida

Nu lanseras Bromma Sjukhus nya hemsida

Nu lanserar vi Bromma Sjukhus nya hemsida, brommasjukhus.se. Här kan du ta del av information och nyheter kring sjukhusets utveckling och hur Vectura skapar en ny mötesplats för Bromma- och västerortsbor. Bygget beräknas stå klart 2023 men har redan aktiva verksamheter i huset som tillför god och trygg vård för sina patienter.

Visionen bakom Bromma Sjukhus är att omvandla en sluten vårdbyggnad till en plats för naturliga möten mellan människor. Inom kort öppnar både café och restaurangverksamhet vilket kommer bidra till en mötesplats där alla är välkomna. Vectura utvecklar Bromma Sjukhus till ett modernt och hållbart vård- och omsorgshus där en fika med sin närstående alltid är runt hörnet.

Konceptet för huset bygger på tre grundstenar: att låta befintliga vårdverksamheter vara kvar och utvecklas, tillskapa ett nytt vård- och omsorgsboende samt att öppna upp byggnaden och bidra till ett levande område.

Huset med en lång historia utvecklas för en längre framtid.