Joel Ambré ny VD på Vectura Fastigheter

Ny VD på Vectura

Joel Ambré har utsetts till ny VD för Vectura Fastigheter. Han kommer närmast från Skanska där han jobbat som Projektutvecklingschef för kommersiella fastigheter.

Vectura som haft en framgångsrik utveckling inom samhällsfastigheter tar därmed nästa steg och stärker kompetensen inom projektutveckling av kommersiella fastigheter.

Susanne Ekblom fortsätter inom Vectura med full fokus på samhällsfastigheter.

”Det är med stor glädje vi hälsar Joel Ambre´ välkommen till Vectura. Joels projektutvecklingsbakgrund kommer att tillföra gedigen kompetens och möjliggör fortsatt utveckling och tillväxt”, säger Mats Wäppling, ordförande för Vectura.