VEDKILLEN.SE redan en succé

VEDKILLEN.SE lanserades den 1 oktober och har efter 1 månad redan sålt över 10 000 säckar ved. Vårt koncept är att leverera ved av hög kvalitet, dvs. 100 % Björkved direkt hem till kunden där leverans alltid ingår i priset.  Vår affärsidé och största utmaning är absolut service och kvalitet med marknadens bästa erbjudande. Vi ska alltid boka leveranstid med kunden inom 24 timmar och leverera veden inom en vecka. Vi som startat VEDKILLEN.SE har över 20 års erfarenhet av konsumentmarknaden och vet hur viktigt det är med hög service för en långsiktig relation med kunden.  Förutom hög service ska vi alltid erbjuda marknadens mest attraktiva pris utan att tumma på vedens kvalitet.

VEDKILLEN.SE start är över all förväntan och vi har först nu förstått hur mycket vi behövs på marknaden. Vi tror att de flesta förknippar vedförsäljning som ganska suspekt där alltid kontant betalning råder. Våra kunder betalar alltid på faktura efter leverans. Samtidigt är det viktigt för oss med enkelhet. Vår hemsida och vår profil ska vara enkel och tydlig och kunden ska alltid känna en självklarhet att det är VEDKILLEN.SE man kontaktar när veden är slut

I dagsläget erbjuder vi våra tjänster i Stockholmsområdet men vi ska på sikt finnas i alla större städer. Målsättningen är att bygga ett starkt och självklart varumärke för alla hushåll med vedeldning.