Alla borde ha en egen skräddarsydd garderob.

Alla borde ha en egen skräddarsydd garderob.

Alla människor är olika. Det borde alla garderober också vara. Därför finns Vedums inspirationsverktyg för kök och bad nu också för garderober.

– Det är ytterligare ett steg i vårt arbete med att utveckla vår service på webben, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Många människor har ett jobb eller en hobby som kräver lite extra av deras kläder. Vissa har tjugo par skor, massor av slipsar eller en imponerande t-shirtsamling som de gärna vill färgkoordinera. Eller åtminstone ge en egen plats i garderoben.

– Vi vill ta fasta på att alla människor är olika, men att alla längtar efter lite mer ordning och reda i sina garderober. Praktisk och personligt anpassad förvaring som också är snygg, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Därför har Vedum nu utvecklat möjligheterna att skräddarsy sin egen garderob på webben och köpa den direkt i Vedums webbshop. Inspirationsverktyget som tidigare funnits för kök och bad har nu också anpassats för förvaring. Utifrån ett antal grundmodeller kan besökarna på webben testa sig fram till en lösning som passar just dem.

– Den här möjligheten är mycket populär på kök och bad och därför är det naturligt för oss att erbjuda den på hela vårt sortiment. Det är ett sätt att möta ökad individualisering och ökade krav på transparens vad gäller sortiment och pris, säger Marianne Färlin. Naturligtvis går det också utmärkt att komplettera sin befintliga förvaring i efterhand i webbshopen.

I fokus

Skräddarsy. Utgå från dig själv och dina förvaringsbehov när du väljer garderobslösning. En infälld strykbräda tar liten plats i garderoben och går enkelt att gömma undan när du strukit klart.

Tips

Skräddarsy. Utgå från dig själv och dina förvaringsbehov när du väljer garderobslösning. En detalj som klädstång för hängande kläder kan göra hela skillnaden.