Vendora Nordic lanserar ny officiel sajt för Bluelounge Studiodesk

Vendora Nordic lanserar ny officiel sajt för Bluelounge Studiodesk

StudioDesk - ett skrivbord från Bluelounge som gömmer sladdar, grenuttag, adaptrar, etc, etc…

StudioDesk är designad för alla som använder en bärbar dator och vill slippa sladdhärvor och onödiga saker uppe på bordet. Bordsytan är till för att arbeta på och inte för att förvara sladdar, hårddiskar och andra prylar som man vill undvika att se men ändå ha på bekvämt avstånd. StudioDesk löser detta galant tack vare det dolda utrymmet under den utdragbara skivan som sväljer mängder av kablar och tillbehör. I bordsskivan finns även en skåra för alla kontakter som skall anslutas till datorn, högtalarna, mobiltelefonen eller vad man nu har på bordet. StudioDesk består av en högtryckslaminerad MDF-skiva, har ben av massiv mahogny och finns i två storlekar: 120x70 och 150x70 cm. Bordet levereras delvis monterat i en mycket smidig kartong, det är bara att skruva fast benen och börja jobba…utan trassel!

Vendora Nordic lanserar en ny officiell Studiodesk sajt:
www.studiodesk.se

För ytterligare information kontakta:
Andreas Höynälä
Vendora Nordic AB
ah@vendora.se
Mobil 070-690 30 45
www.vendora.se

Kategorier

Vendora är nordens största distributör av premiumprodukter med 40+ exklusiva varumärken för Norden och Baltikum.

Joan Bergström

Presskontakt Press & Social Media +46 736 69 37 27

The leading premium tech distributor in the Nordic and Baltic countries

Vendora Nordic is the fast-growing and leading distributor in the Nordic and Baltic of technology accessories and smart home products based in Lomma, Sweden. As a technological distributor with over 1,000+ resellers in the Nordic region and more than a decade of experience in the field, we have earned a reputation for being a distributor you can trust.

Our speciality is in high-quality products that work well and look good for everyone. We are constantly searching for new premium brands that can think outside the box and create innovative products. Products that you may not even realize you need until you see them!

Vendora Nordic AB
Ladugårdsvägen 1